![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvpVCIwgrFkTRZM9rteVwP4R2Rst9qXy3UbO6wLR4LUPIgaDjRxXa5h35PlQFOdqSkJon97ANND1S5E9R9FzKBk_9U2ZTNEEOSz7pK1kHBQt17CjtPuaOpTCfze9HR9pQTzK5USJklewRL/s200/aviser_65087q.jpg)
I fjor opplevde mediebransjen fallende opplagstall og markant svikt i annonseinntekter. Men ikke alle er enige i at det er en mediekrise. – Det er helt avhengig av hvilket ståsted man har, sier medieprofessor Eli Skogerbø.
Mediekrise. Et søk i mediedatabasen Retriever får 60 treff for 2009. Året før ble «mediekrise» benyttet kun fire ganger. 2009 var året det var så bratt for norske mediebedrifter i sin alminnelighet, og papiravisene i særdeleshet.
Dagsavisen: LES MER
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar